Abonament incepand de la 50 €

Include

  • Asistenta tehnica* (remote sau telefonic) – nelimitat conform SLA
  • Timp de raspuns remote – conform SLA
  • Timp de raspuns on-site – conform SLA
  • Audit echipamente hardware – gratuit la semnarea contractului
  • Interventii lunare gratuite la sediul clientului – 1/luna (maxim 2 h)
  • Support OS, software OS & aplicatii
  • Consultanta gratuita si nelimitata pentru achizitia serviciilor de telecomunicatii
  • Consultanta gratuita si nelimitata in achizitia de hardware si software
  • Support achizitie / obtinere oferte pentru zona hardware&software – inclusiv finantare
  • Depanare hardware** (inlocuire componente defecte, reinstalari windows, reinstalari programe)
  • Configurare/migrare adrese de mail
  • Preluarea deranjamentelor serviciilor de telecomunicatii
SLASLA Standard*SLA Advanced*SLA Premium*
Timp de raspuns telefonic/mailintre 1 - 3 oreintre 30 de minute - 1 oramaxim 30 de minute
Timp de raspuns conectare remoteintre 1 - 3 oreintre 30 de minute - 1 oramaxim 30 de minute
Timp de raspuns maxim on-siteintre 5 ore - NBD**intre 3 - 5 oreintre 2 - 3 ore
Pret0€30€50€

* In timpul orelor de program, (L-V, 09:00-18:00)
NBD – Next business day

In cazul in care consideri ca un abonament este prea mult pentru tine, dar totusi ai nevoie de intervetia unui specialist, ne poti apela cu incredere

Support OS, software OS & aplicatii

Configurare/migrare adrese de mail

Depanare hardware** (inlocuire componente defecte, reinstalari windows, reinstalari programe)

Interventie la cerere (maxim 3h)

Ora suplimentara de interventie****

Preluare telefoane defecte in garantie

Preluare telefoane defecte iesite din garantie

Echipamente periferice