Abonament incepand de la 50 €
Include
- Asistenta tehnica* (remote sau telefonic) – nelimitat conform SLA
- Timp de raspuns remote – conform SLA
- Timp de raspuns on-site – conform SLA
- Audit echipamente hardware – gratuit la semnarea contractului
- Interventii lunare gratuite la sediul clientului – 1/luna (maxim 2 h)
- Support OS, software OS & aplicatii
- Consultanta gratuita si nelimitata pentru achizitia serviciilor de telecomunicatii
- Consultanta gratuita si nelimitata in achizitia de hardware si software
- Support achizitie / obtinere oferte pentru zona hardware&software – inclusiv finantare
- Depanare hardware** (inlocuire componente defecte, reinstalari windows, reinstalari programe)
- Configurare/migrare adrese de mail
- Preluarea deranjamentelor serviciilor de telecomunicatii
SLA | SLA Standard* | SLA Advanced* | SLA Premium* |
Timp de raspuns telefonic/mail | intre 1 - 3 ore | intre 30 de minute - 1 ora | maxim 30 de minute |
Timp de raspuns conectare remote | intre 1 - 3 ore | intre 30 de minute - 1 ora | maxim 30 de minute |
Timp de raspuns maxim on-site | intre 5 ore - NBD** | intre 3 - 5 ore | intre 2 - 3 ore |
Pret | 0€ | 30€ | 50€ |
* In timpul orelor de program, (L-V, 09:00-18:00)
NBD – Next business day
In cazul in care consideri ca un abonament este prea mult pentru tine, dar totusi ai nevoie de intervetia unui specialist, ne poti apela cu incredere
Support OS, software OS & aplicatii
Configurare/migrare adrese de mail
Depanare hardware** (inlocuire componente defecte, reinstalari windows, reinstalari programe)
Interventie la cerere (maxim 3h)
Ora suplimentara de interventie****
Preluare telefoane defecte in garantie
Preluare telefoane defecte iesite din garantie
Echipamente periferice